Klubmodul henter siden
Ponyløb den 13. september 2024
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Start tidspunktet for ponyløb --> se trav programmet for dagen for at få den nøjagtig tidspunkt. Kuskemøde mv. meldes ud på Hestesportsforeningen Ikaros facebook: https://www.facebook.com/HestesportsforeningenIkaros

Et mindeløb for en norsk pony Brianna, som vandt Aalborg Store Pris 2014 for ponyer.

Vi er meget heldig at ejerne af Brianna vil sponsorer ponyløbet. Briannas Race. Aalborg Lille Pris 2024

Det gør de, fordi de vil give ponybørnene i DK en chancen for, at få den oplevelse deres egen søn Bjørn Arvid Sæle havde i 2014. De husker stadig sejren og oplevelsen tydeligt.

Vi kan ikke helt leve op til det samme i ponysporten i 2024 som den gang.

Men vi har planlagt et super løb med kuskepræsentation, ponyløbet og sejrsinterview live på facebook.

Der vil være sejrsbuket, laurbærkrans, pokal og sejrsdækken til vinderen. Der vil være gavekort til de 3 første og rosetter til alle kuske der deltager.

Vi håber, I vil komme og hjælpe os med at lave et super ponyløb.

Løbet bliver et 1000 m løb, For ponyer som løber fra 2:45-2:25.

Ponyer fra Ikaros har fortrinsret. Men der er stadig mange pladser i løbet. De ponyer som har startet i Aalborg 2024 har herefter fortrinsret. De vælges efter dem der har meldt først. Skulle der være andre  som har lyst. Så meld endelig. Vi tror der plads til de ponyer som løber mellem 2:45-2:25.

Så det handler om at få meldt til løbet. Vi glæder os til at se jer.

Tilmeldte
11 /12